loading...
Just for Iranian Persian lyrics
admin بازدید : 36 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

متن آهنگ مترو از رضا یزدانی

قدم میزنم تا که راهی بشم میدونم یکی چشم به راه منه
میدونم تو شب های تاریک شهر چراغ یه جایی هنوز روشنه


قدم میزنم تا یه دنیای خوب یه بی آسمون که آفتابیه
یه دنیا که تا هست تو شهر من هوا روشنه آسمون آبیه


ازین گوشه ی شهر تا عطر تو یه راهه که با یک سفر میرسم
تو این دنیا انگار که نزدیکمی ازینجا به تو زودتر میرسم

به جایی رسیدم که مقصد تویی که مقصد تویی و دلم خوشه
هه تاریک راهو میدونه کجاست کدوم خط منو سمت تو میکشه

دلم روشنه توی هر ایستگاه به خون تو رگ های تهرون شدن
به مقصد که میدونه آزادیه به راهیه دروازه شمرون شدن

دلم قُرص ِ قُرصه که این بارهم میاد میبره رأس ساعت منو
کدوم سوت سوت ِ قطار توئه دودل کرده دروازه دولت منو

قطارم رسید و دلم پر کشید که میدون آزادی تو مُشتمه
سرم رو میچرخونم انگار که تموم وطن مثل کوه پشتمه

دلم مثل تجریش میدون میخواست دلم با شلوغی شهر قهر بود
یه راهو نشون کرد و واشد دلم به راهی که زیر سر شهر بود

Text by : ly-pars

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 168
  • بازدید ماه : 77
  • بازدید سال : 3,972
  • بازدید کلی : 100,354