loading...
Just for Iranian Persian lyrics
admin بازدید : 43730 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

متن آهنگ چلچراغ از حمید طالب زاده

دل اگه دیوونه بشه در بدر از خونه بشه
عقل اگه حیرون بمونه چشمام یه رودخونه بشه

بازم میگم دوست دارم .. بازم میگم دوست دارم

با اینکه چشمام همه شب  اسیر بی خوابی میشه
دلم برات پر میزنه  دچار بی تابی میشه

بازم میگم دوست دارم .. بازم میگم دوست دارم

به من میگن این ادما  این ادمای پر ریا
عشقتو خواستم غلطه  دل به تو بستن غلطه
اما دلم به من میگه  تورو نخواستن غلطه

نکنه فراموشم کنی .. از غم سیه پوشم کنی
من چلچراغ عشقتم .. نشکنی خاموشم کنی
نکنه فراموشم کنی .. از غم سیه پوشم کنی
من چلچراغ عشقتم .. نشکنی خاموشم کنی


Text by : ly-pars

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 196
  • بازدید ماه : 105
  • بازدید سال : 4,000
  • بازدید کلی : 100,382